Consent Preferences

Modul de accesare și programare a serviciilor

Telefonic

Numărul de telefon pentru programări este afișat pe site, la avizierele unității medicale și pe materialele informative: 0711 944 000.

Răspunde și programează – registrator recepție.

Consemnarea se face în registrul de programări electronic/scriptic.

Se consemnează obligator numele, prenumele, numărul de telefon al pacientului și data programată. Opțional se consemnează adresa de mail.

Direct la Biroul de internări/Recepție

Răspunde și programează – registrator Birou internări/Recepție.

Consemnarea se face în registrul de programări electronic/scriptic.

Se consemnează obligator numele, prenumele, numărul de telefon al pacientului și data programată. Opțional se consemnează adresa de mail.

Prin email pe adresa spitalului sau prin pagina de programare de pe site

Răspunde și programează – registrator Birou internări/Recepție.

Consemnarea se face în registrul de programări electronic/scriptic.

Se consemnează obligator numele, prenumele, numărul de telefon al pacientului și data programată. Opțional se consemnează adresa de mail.

Conform legii asigurărilor de sănătate, toți pacienții cu domiciliul în România beneficiază de asistență medicală gratuită. Serviciile medicale sunt decontate de către CASA OPSNAJ sau CNAS.


Pentru pacienții asigurați, spitalizarea de zi se poate efectua în 3 situații:

1. Cu bilet de internare în dublu exemplar eliberat de medicul specialist din Ambulatorul de specialitate sau de medicul de familie.

2. Cu scrisoare de externare nu mai veche de 3 luni.

3. Cu achitarea costurilor de către pacient a serviciilor medicale prestate.


ATENȚIE! Pentru cazul în care în urma consultației din Ambulatorul de specialitate se decide internarea în ACEEAȘI ZI, consultația din Ambulatoriul de specialitate nu este decontată de Casa de asigurări și nu va fi raportată în SIUI.

Internarea în spital se realizează, în general, în următoarele situații:

h. Boli cronice programabile.

i. Acutizare a unei boli cronice.

j. Precizare de diagnostic care nu poate fi pus în ambulator şi/sau tratamentul nu poate fi efectuat şi/sau monitorizat în ambulatoriu.


Ca regulă, în unitate, internarea se face pe baza biletului de trimitere de la medicul de familie sau medicul specialist din ambulatoriul de specialitate și dovada calității de asigurat, însoțit de acte de identitate și adeverință de asigurat sau contra cost.

Cosul tau este gol Continua
Cos de Cumparaturi
Subtotal:
Reducere 
Reducere 
Vezi Detalii
- +
Stoc epuizat